استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

تيم فوتبال پرسپوليس با شکست سايپا صدرنشيني خود را حفظ کرد.


پرسپوليس از ساعت 16 و 20 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور 10 هزار تماشاگر ( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم سايپا رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

محسن مسلمان در دقيقه 73 روي سانتر ارسالي پيام صادقيان با يک ضربه سر از داخل شش قدم گل پرسپوليس را به ثمر رساند. سرخپوشان با اين گل سه امتيازي صدرنشيني خود را حفظ کردند.

محمدرضا ناصحي در دقيقه 13 مسابقه از پشت محوطه جريمه شوت زد که توپ او به تيرک دروازه پرسپوليس برخورد کرد و به بيرون رفت.

ديدار دو تيم در نيمه اول خيلي جذاب نبود و توپ بيشتر در ميانه ميدان جريان داشت. البته بازيکنان سايپا دو سه شوت به سمت دروازه پرسپوليس زدند. در مجموع بازي در نيمه اول خيلي سرد و بي‌روح بود. بارش برف از دقيقه 15 مسابقه در ورزشگاه آزادي آغاز شد و در نيمه دوم بارش برف قطع شد.

در دقيقه 45+1 سجاد شهباز‌زاده در صحنه تک به تک با نيلسون توپ را به بالاي دروازه پرسپوليس زد و بهترين فرصت گلزني سايپا را از دست داد.

پرسپوليس نيمه دوم را هجومي آغاز کرد و بازي در شروع نيمه دوم سرعت بيشتري گرفت.

در دقيقه 50 شوت پيام صادقيان به تيرک افقي به تيرک افقي سايپا خورد و به بيرون رفت.

حسين زرگر داور مسابقه به محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

در دقيقه 55 شوت محسن مسلمان را محمدباقر صادقي دروازه‌ بان سايپا به خوبي مهار کرد.

در دقيقه 75 شوت پيام صادقيان به تيرک درواز‌ه سايپا برخورد کرد.

با اين برد پرسپوليس 36 امتيازي صدرنشيني را حفظ کرد و و سايپا 25 امتيازي باقي ماند. پرسپوليس با اين برد شکست يک بر صفر را جبران کرد.

*ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، ميثم حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي، مهرداد کفشگري ، محسن مسلمان، پيام صادقيان( از دقيقه 90+ 3 محمد نوري)، سيدمهدي سيدصالحي( از دقيقه 64 فرزاد حاتمي) و محمدرضا خلعتبري( از دقيقه 90+1 حميد علي عسگر).

سرمربي: علي دايي



*ترکيب سايپا:

محمدباقر صادقي، مجيد ايوبي، سجاد مشکل‌پور، بابک حاتمي، ابراهيم شکوري، حامد شيري، روزبه شاه‌علي‌دوست، مهدي جعفرپور( از دقيقه 55 ابراهيم‌ صادقي)، محمدرضا ناصحي( از دقيقه 69 محسن ارزاني)، کاوه رضايي و سجاد شهباززاده( از دقيقه 77 علي يونسي)

سرمربي: انگين فيرات

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان